掃呢頁CODE去手機

2018年3月1日 星期四

衝動做未婚媽媽?陳鈺芸 JuJu好想生 BB [壹週刊 - 1460 - 生活] __,陳鈺芸,M1,

日日花時間練基本功,凌空踢腿絕對難不到JuJu。探熱針衝動做未婚媽媽?陳鈺芸JuJu好想生BB去年由港產片拍到去西片的打女陳鈺芸JuJu,年頭忙到年尾 ...






日日花時間練基本功,凌空踢腿絕對難不到 JuJu。

探熱針

衝動做未婚媽媽?陳鈺芸 JuJu好想生 BB

去年由港產片拍到去西片的打女陳鈺芸 JuJu,年頭忙到年尾無停手,事業開始走入直路之際,身邊總是缺少個 Mr Right做伴,撞啱身邊朋友個個結婚生仔,搞到 JuJu好有衝動生番個,有人追又唔願拍拖,唔通 JuJu想做未婚媽媽?

未婚媽媽?

目標明確要做打女的陳鈺芸,去年事業開始有眉目,年頭埋位拍陳果執導的《九龍不敗》,同張晉做對手戲後,緊接俾奧斯卡金牌監製中,邀請去美國拍《深宮怨靈》等幾部電影。成年做到有氣無定抖,所以 JuJu有個心願,「希望舊年拍戲的成績,今年可以見到!」咪睇 JuJu為人好動又愛郁手郁腳打功夫,其實她愛心爆棚,加上近年身邊的朋友陸續結婚生仔,搞到 JuJu好有衝動,「自己其實好想(生 BB),(你有拍拖咩?)都有人追嘅,希望遲幾年可以生 BB,教佢哋打功夫,當然大前提要遇啱有對象」





凌空在瑜伽吊床做一字馬,難度十足。





在導師的指導下試玩空中瑜伽舞,有舞功底子的 JuJu,不消十分鐘已掌握箇中竅門。





早前 JuJu去越南同電影公司開會,順道放假充電。

最緊要錫身

JuJu自細習武,功夫、柔道、跆拳、空手道等樣樣識,要她示範凌空踢腳、單腳踢、一字馬易如反掌,但又沒有幾多人知道,這一切是她多年辛苦經營的成果。「唔係話學一兩年,可以 keep到個水準一路咁好,我日日都練,慢慢日積月累,已經成為自己行路或者揸車的一部分,先至可以有呢個咁 smooth嘅效果。」 JuJu說。

基本的拉筋、踢腿練少日都會走樣,除咗勤練基本工,另一樣最緊張就是避免自己受傷,「以前唔識錫身,傷腰、傷腳,甚至被兵器誤傷眼角爆缸樣樣試過,直至幾年前參加跆拳道比賽嚴重受傷,焗住要養傷好一段日子, JuJu先醒覺錫身的重要性。「受咗傷,所有嘢變咗從頭再來過,要花好多時間先可以 pick up番,所以我而家除咗練好基本工外,就盡量小心唔俾自己受傷。」 JuJu苦口婆心說。

今年 JuJu將會回歸香港拍港產片外,還會創業撰寫個關於功夫的網站, schedule排到密麻麻,邊有時間去搵 Mr Right先?





在《深宮怨靈》做反派的 JuJu,對劇中另一女主角施毒手。





JuJu在荷李活電影《猛龍追擊 8小時》打鬥連場,兼有性感演出。





14年 JuJu曾代表香港出戰跆拳道亞洲錦標賽,奪得套路銅牌。





09年 JuJu曾參加港台辦的《窮富翁大作戰》,寄居在深水埗板間房而為人所認識。

富家女

現年二十九歲的陳鈺芸( JuJu),紐約大學電視電影系碩士畢業,立志於電影界發展。 JuJu家境富裕,父親為跨國公司亞太區主席,身家過億,曾三度參選, 09年在「全美華埠小姐」選美中獲「 TVB人氣佳麗獎」, 10年再參選港姐卻中途退出。

09年, JuJu獲香港電台節目《窮富翁大作戰》邀請,參加 120小時板間房生活真人騷,體驗刻苦,其後推出個人勵志書《美麗是活出來》,探討貧富懸殊問題, 11年加盟輝皇娛樂,正式成為歌手,並推出首張個人唱片,近年主攻電影界,拍《臥虎藏龍 2》及恐怖片《深宮怨靈》。

撰文:娛樂組 

攝影:蕭敬漁余一駱

設計:美術組 

場地提供: TTFly Station

導師: Tiffany


鍾意就快D Share啦!