掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

食錯嘢搞到腸胃炎!JW同男友齊齊瘦7磅 __,JW,

JW同男友齊齊中招!日前因「食錯嘢」導致又屙又嘔的歌手JW(王灝兒),今日繼續抱病與關楚耀一同出席位於銅鑼灣舉行音樂活動,而她的身體狀況明顯比起昨日( ...


JW同男友齊齊中招!


日前因「食錯嘢」導致又屙又嘔的歌手JW(王灝兒),今日繼續抱病與關楚耀一同出席位於銅鑼灣舉行音樂活動,而她的身體狀況明顯比起昨日(25日)出席活動時好很多,起碼可以上台演唱,期間更獲Fans大合唱支持。

受訪時JW表示昨日完活動後即刻去睇醫生打針,然後休息了一整日,惟現時還感到胃痛:「醫生話我腸胃炎,呢幾日都食唔到野,又屙又嘔咁。(等陣會唔會唱唱吓歌唔舒服?)唔會,我有食到啲止屙止嘔藥,好好多。」問到一同「出事」的男友(Tarzan)身體狀況如何?JW笑言男友身體比她強壯,不用睇醫生不藥而愈,但就齊齊因病瘦咗7磅:「幾日冇食嘢、又屙嘔喎!(男朋友瘦咗7磅咪靚仔咗?)佢係唔係都咁靚仔!」

問到如何追究那間壽司店?JW苦笑謂有同醫生講,同埋叫身邊啲朋友唔好去幫襯:「醫生話會同衞生署講,不過佢都有話如果唔係有好多人有事都做唔到啲乜嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!