掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

【邱淑貞都做過】許雅婷《倚天》演小昭 __,許雅婷,邱淑貞,Kabby,

有咁多比較壓力實好大。武俠小說改拍成電視或電影,次次收視都有番咁上下,所以相隔十年八載就會出現新版,好似《倚天屠龍記》咁就喺內地再次翻拍,除咗內地演員 ...


有咁多比較壓力實好大。


武俠小說改拍成電視或電影,次次收視都有番咁上下,所以相隔十年八載就會出現新版,好似《倚天屠龍記》咁就喺內地再次翻拍,除咗內地演員之外,都有唔少香港演員參演,好似樊少皇就飾演成崑,而演過1994年電視版獲封為「最美周芷若」嘅周海媚亦都有參演,今次佢由徒弟升呢做師傅,化身「最美滅絕師太」。

最近小昭一角公布結果,就係由香港演員許雅婷(Kabby)飾演,呢個角色都係美女一名,有唔少出名靚女演員演過,好似陳玉蓮就演過1978年電視版,邵美琪演過1986年電視版,而邱淑貞亦都演過1993年嘅電影版。之前有咁多版本實有比較,作為年資較淺嘅演員Kabby肯定會有唔少壓力,佢喺社交網甫咗一堆《倚天屠龍記》嘅劇本相,睇嚟佢都係想努力刨熟劇本做到最好,到時出街都怕同前輩嘅作品有比較。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!