網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

羅青浩傳死訊 Kitty媽甫合照闢謠 __,

睇到喇,冇事呀!無綫經典劇集《流氓大亨》早前就喺深宵時段重播,劇中唔少場口至今仍然令觀眾拍案叫絕!劇中主角如萬梓良、吳啟華、鄭裕玲同劉嘉玲等嘅演技當然 ...


睇到喇,冇事呀!


無綫經典劇集《流氓大亨》早前就喺深宵時段重播,劇中唔少場口至今仍然令觀眾拍案叫絕!劇中主角如萬梓良、吳啟華、鄭裕玲同劉嘉玲等嘅演技當然喺劇中一大亮點,不過當中飾演萬梓良嘅細佬嘅羅青浩表現一樣咁亮眼。其實羅青浩原名叫羅振彪,喺唔少電影中《千年女妖》、《賭神》擔任綠葉都令人留下深刻印象。

但羅青浩消失幕前多年,竟一度有消息指佢不在人間,引起唔少網民紛紛揣測。而身為前唱片高層Kitty媽(鄭燕玲)就喺社交網上載同羅青浩合照,打破不實傳聞!相中見到青浩雖然依然消瘦,但面色紅潤,精神非常好添,Kitty媽仲話:「上個月先食完飯#冇事喎 #身體健康 #百無禁忌」大家可以放心晒喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!