掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

性感又有型!Krystal着V領西裝頻遮胸 __,

Krystal來港出席品牌活動。韓國女團f(x)成員Krystal來港,她以西裝打扮出席品牌活動,帥氣有型。現場吸引逾二百粉絲,身穿V領西裝的Krys ...


Krystal來港出席品牌活動。


韓國女團f(x)成員Krystal來港,她以西裝打扮出席品牌活動,帥氣有型。現場吸引逾二百粉絲,身穿V領西裝的Krystal現身時小心翼翼地以手遮胸,現場粉絲不停大叫,她也有望向粉絲及向他們揮手,並不時微笑,全程逗留約7分鐘。

Krystal接受司儀訪問時表示暫時未有工作計劃,如果有喜歡的角色也會嘗試,最希望可以挑戰動作片,她又說:「我好願意去學任何嘢,我唔識煮嘢食,可能要學吓烹飪。」

提到今年是f(x)出道十周年,Krystal坦言時間尚早,仍未計劃慶祝活動,到時會跟公司及成員商量。提到早前去到歐洲旅遊,她說:「我去咗米蘭、柏林、斯德哥爾摩兩星期,住咗唔同嘅酒店,主要係Shopping同食嘢。」談到衣着風格,Krystal喜歡簡單及經典的設計,平時愛穿恤衫,幾乎任何顏色的恤衫也有,至於今日的西裝打扮,她覺得有點女性化之餘、又能突出身體線條。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!