掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

雷莊𠒇蒙古Look撼何依婷高衩紅絲誘惑 __,何依婷,雷莊𠒇,

雷莊𠒇(左圖)同何依婷玩Cosplay。港姐雷莊𠒇與何依婷出席香港花卉展,二人分別以蒙古服飾及現代日本和服裝束示人,何依婷的高衩裙配上紅色絲襪,相當吸 ...


雷莊𠒇(左圖)同何依婷玩Cosplay。


港姐雷莊𠒇與何依婷出席香港花卉展,二人分別以蒙古服飾及現代日本和服裝束示人,何依婷的高衩裙配上紅色絲襪,相當吸睛。她們表示都未試過着這類服飾,至於有沒有玩過角色扮演?雷莊𠒇說表示萬聖節時曾經扮阿凡達,將全身塗至藍色,扮到好似?她說:「嗰陣時喺中學,都幾誇張有特色,用成兩個鐘頭去化妝,又叫啲朋友幫手!(男友認得你?)嗰陣時細個,得19歲,都認到嘅!」更透露同學們都覺得她打扮最為神似!

何依婷則表示萬聖節有扮過吸血鬼,至於是否性感?她說:「少少啦,咁都想扮靚啲嘅!」二人被問有否曾經到過花卉展?雷莊𠒇表示婆婆每一年都會來,而何依婷則表示未到過,甚至不知道有花卉展。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!