掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

【老公影相出事】胡杏兒髮線後移M字額 一句化解尷尬問題 __,杏兒,胡杏兒,

俾男朋友/老公揸機影相,真係一個考驗嚟。胡杏兒前日喺ig貼咗張一家三口合照,喺老公PhilipLee(李乘德)生日會上,一齊抱住囝囝Brendan笑得 ...


俾男朋友/老公揸機影相,真係一個考驗嚟。

胡杏兒前日喺ig貼咗張一家三口合照,喺老公Philip Lee(李乘德)生日會上,一齊抱住囝囝Brendan笑得好燦爛,成個feel好溫馨。

開完生日party,第二日由杏兒落廚,喺屋企繼續食,Philip影住杏兒個招積樣話多謝老婆煮出一餐好成功嘅肉卷同餡餅。點知出事喇……

網民見到呢張相,錯重點望咗落杏兒個頭箍Allback煮飯look,髮線原來好高,有人關心杏兒問係咪有咗BB壓力太大。杏兒見招拆招,喺微博開post回覆:「其實我的髮際線一直都這麼後,只是大家沒注意到而已,大家不用害怕,孩子照樣可以生。」完美運用關公技巧,一啲唔尷尬咁解決網民疑惑。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

明明前日喺老公生日會好靚好溫馨。(ig圖片)
第二日喺屋企食飯,由老公操刀影相就出事,杏兒個Allback好突出。(ig圖片)
之前煮飯婆look嘅相,其實一直都係咁高。(ig圖片)
杏兒之後喺微博解釋一直都係咁,仲叫人唔好怕咗生仔。
再夜少少,呢次同葉璇影番自拍,成個feel又唔同晒。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!