掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

【會聚天璽】洗米華特愛天璽 唔止舊愛就連Mandy Lieu都住過 __,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,劉碧麗,周焯華,

曾經同洗米華交往過嘅馮雪冰,獲贈市值二千幾萬天璽單位一個。其實唔只馮雪冰有天璽,就連洗米嫂、洗米仔喺天璽都有單位。有傳天璽風水好,所以洗米華當時買落唔 ...




曾經同洗米華交往過嘅馮雪冰,獲贈市值二千幾萬天璽單位一個。其實唔只馮雪冰有天璽,就連洗米嫂、洗米仔喺天璽都有單位。有傳天璽風水好,所以洗米華當時買落唔少單位,總之凡係同佢有關係嘅人,絕大部份都可以入住天璽。

早前洗米仔又再喺圓方出現,唔係因為呢面有餐廳特別好食,一食完就可以返屋企,不知幾咁方便呀!順帶一提,就連Mandy Lieu早期懷有洗米B嘅時候,亦都有喺天璽暫住過一段時間。不過佢就得天獨厚,收到嘅單位唔係天璽,而係成億嘅豪宅呀。



鍾意就快D Share啦!