掃呢頁CODE去手機

2018年3月31日 星期六

【比Mandy 早上岸】亞姐馮雪冰跟完洗米華 住二千萬天璽 __,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,亞洲小姐,亞姐,周焯華,馮雪冰,

11年的亞姐馮雪冰,出道以來有幾多工作量,相信大家都數得上。不過贏得名銜,就想釣金龜。早前在超市見到消失娛圈三年的馮雪冰,一個人入貨,見佢慳慳地買麵包 ...




11年的亞姐馮雪冰,出道以來有幾多工作量,相信大家都數得上。不過贏得名銜,就想釣金龜。早前在超市見到消失娛圈三年的馮雪冰,一個人入貨,見佢慳慳地買麵包同杯麵,以為佢窮生活!實質呢位亞姐住在豪宅天璽,幾年來不愁生活。

能享受這種無憂米生活,全靠洗米華。有指13年馮雪冰與洗米華交往,還在微博寫住「等待上岸」,結果三個月後就夢想成真,以一千七百幾萬購入豪宅天璽,比Mandy Lieu仲快上岸。

搵到個出手闊綽嘅貴人,就算之後分咗手,佢依然過住無憂米生活。攬住千萬磚頭打風流工,有指佢申請Working hoilday去馬爾代夫一個小島做接待員,兼為華人旅客做翻譯,話唔定又俾佢遇到另一個貴人,多層樓揸手。



鍾意就快D Share啦!