掃呢頁CODE去手機

2018年3月7日 星期三

好Mean!老公一句說話寸到小S發奮減肥 __,小S,徐熙娣,

要Keep住靚係唔可以懶㗎!台灣藝人大S(徐熙媛)之前減肥成功,連佢個妹小S(徐熙娣)都一齊加入減肥行列,小S仲拉埋老公許雅鈞落水,估唔到呢日小S喺社 ...


要Keep住靚係唔可以懶㗎!


台灣藝人大S(徐熙媛)之前減肥成功,連佢個妹小S(徐熙娣)都一齊加入減肥行列,小S仲拉埋老公許雅鈞落水,估唔到呢日小S喺社交網站話老公減肥成功,仲話一年前笑佢冇腹肌,點知原來佢終於做得到:「一年前我問我老公:『為甚麼你沒有8塊腹肌?』他竟然練出來了!」

擁有腹肌嘅許雅鈞,就轉個身仲大膽到寸老婆點解冇「人魚線」,轉數夠快嘅小S冇畀老公寸親,仲反擊咁話:「現在他問我:『為甚麼我沒有人魚線?』,因爲我是人類!逼好緊啊!老公加瘋狂女教練!」唔少網友都留言叫小S加油,叫佢快啲練到條人魚線,唔好衰畀老公睇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!