掃呢頁CODE去手機

2018年3月15日 星期四

避談女友秀智!李東旭自爆好鍾意小朋友 __,李東旭,miss A,__,秀智,

李東旭避談女友秀智。在人氣韓劇《鬼怪》中飾演「陰間使者」的韓星李東旭高調認戀女星秀智後來港,現身品牌活動,現場吸引逾二百粉絲,當李東旭現身時,粉絲不停 ...


李東旭避談女友秀智。


在人氣韓劇《鬼怪》中飾演「陰間使者」的韓星李東旭高調認戀女星秀智後來港,現身品牌活動,現場吸引逾二百粉絲,當李東旭現身時,粉絲不停大嗌其名字。李東旭身穿孖襟西裝及長褲,不時向粉絲揮手,表現甚有禮貌。李東旭未有接受傳媒訪問,只跟大會司機做了簡單訪問,但李東旭方面講明不能提及私事。他透露今次來港行程很趕,未有時間去其他地方觀光,希望下次不用工作,可以來港旅遊,問到若有多天時間會去哪兒參觀?他說:「我細細個就睇港產片,覺得香港好靚,我想去電影拍攝場地參觀。」

剛認拍拖的李東旭被問到近期有何開心事可跟大家分享時,他避談戀情說:「平昌冬奧啱啱結束,殘奧進行中,我係平昌冬奧嘅宣傳大使,想多啲人認識呢個運動,我嚟緊就準備拍劇要開工,希望大家多多留意。(你之前有個節目同小朋友合作,係咪好鍾意小朋友?)係,我經常同姪仔姪女玩得好開心。(平時放假鍾意做乜?)因為平時工作辛苦,放假會留喺屋企休息。」他又特別感謝粉絲耐心等候他。而品牌CEO跟他合照時,一度挽着李東旭的手臂,十分親暱,他全程逗留7分鐘。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!