掃呢頁CODE去手機

2018年3月16日 星期五

幫基仔拍MV!唐詩詠要求加戲份餵飽森美 __,基仔,唐詩詠,詩詠,森美,古巨基,

森美屬於hehe界,詩詠大膽!藝人唐詩詠和森美到上環為古巨基的音樂特輯《初生再體驗》拍攝外景,兩人飾演MV男女主角,詩詠表示之前曾為基仔的歌曲拍攝過兩 ...


森美屬於hehe界,詩詠大膽!


藝人唐詩詠和森美到上環為古巨基的音樂特輯《初生再體驗》拍攝外景,兩人飾演MV男女主角,詩詠表示之前曾為基仔的歌曲拍攝過兩次MV:「其實出道前已認識基仔,佢算睇住我出道。」 至於森美表示90年代開始已想做MV男主角,但一直在中環行嚟行去也遇不到星探,想不到做了父親之後,終於得到基仔給予機會一圓夢想。

講到兩人在MV中的對手戲,森美表示要跟詩詠情深對望,但因不用現場收音,自己不停講說話撩交打:「我眼就望住佢,跟住就話要打巴你,梗係要check吓視后嘅演技!(有冇親熱戲 ?)我就冇要求,不過詩詠就有提議!」詩詠即解釋提議加入餵食戲,森美笑說:「搞到我好緊張,對上一次餵我食嘢係阿媽,所以我當詩詠係我契媽㗎喇!」

森美又大爆MV中基仔會望住他甜笑,有一些hehe情感,詩詠即笑他在hehe界非常出名,森美笑說:「我坐的士,司機都叫我坐上嚟,可能係想我幫佢轉波,捉住手仔一齊轉,ok啦冇問題!哈哈!」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!