網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月6日 星期二

關楚耀唔搵愛犬陪拍MV:佢太Cute喇! __,關楚耀,

關楚耀唔搵愛犬陪拍MV,因為佢覺得唔夾個MV嘅感覺。歌手關楚耀(Kelvin)日前接受電台訪問時,憶述自己拍攝歌曲MV《飢餓遊戲》時的經過,問到MV中 ...


關楚耀唔搵愛犬陪拍MV,因為佢覺得唔夾個MV嘅感覺。


歌手關楚耀(Kelvin)日前接受電台訪問時,憶述自己拍攝歌曲MV《飢餓遊戲》時的經過,問到MV中自己與狗狗的對手戲為甚麼不起用自己的愛犬Coco,他笑說:「唔得呀,Coco係貴婦狗,佢實在太cute喇,同MV嘅感覺唔係好夾,初頭我同導演傾嘅時候,我同佢講我好鍾意Will Smith嘅《I am legend》,嗰套戲入面佢剩係一個人嘅咋嘛,同埋佢隻狗,我就係想要嗰種感覺,好似好滄桑咁,但係有隻狗喺身邊,於是個導演就挑選咗一隻狼狗畀我,隻狗好靚,係一隻女仔。」不過他說當日狗狗有不合作行為:「我仲諗住可以用我嘅美色色誘一吓佢,點知佢都係唔係好理我,係咁擰轉頭同埋想返去主人嗰度,我惟有用啲零食氹佢,引吓佢,但都只係一吓,之後又冇用,因為佢嘅戲分要拍兩、三個鍾頭,我哋就盡量喺佢唔係咁反叛嘅時候take多啲shot,不過整個相處過程尚算順利嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!