網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月17日 星期六

美國睇NBA 泳兒爆男友瞓足半場 __,泳兒,

泳兒話男友嘥晒張飛。歌手泳兒以「甜心大使」身份到樂富出席由九龍樂善堂主辦的《樂善「糖」甜心行動2018》,除了獻唱《給我一個家》,更即席義賣慈善糖果, ...


泳兒話男友嘥晒張飛。


歌手泳兒以「甜心大使」身份到樂富出席由九龍樂善堂主辦的《樂善「糖」甜心行動2018》,除了獻唱《給我一個家》,更即席義賣慈善糖果,吸引不少人圍觀。

受訪時,她表示已參與活動幾次,很開心有機會參與不同慈善活動,因為媽媽昏迷入院時,其家庭都是政府醫療的受惠家庭:「我明白大家狀況,尤其我係公眾人物,希望可以幫到有需要嘅人。」說到近況,她笑言忙於調整時差,因為過年時去了美國工作和玩,回來後好像睡極都不夠:「去咗睇NBA,但好匆忙,睇完NBA即刻就要搭飛機,氣氛由好高漲跌咗落嚟,見到大家喺歸家途中好落寞嘅身影。」問到男友可有一起去?她指看NBA是男友提議,但他竟然在場內睡着了:「應該係時差未調到!我睇得仲興奮過佢,我第一次睇,唔係好知邊隊打邊隊,去之前都唔肯做功課,但我一玩就好投入。佢就瞓咗半場,幾千蚊張飛真係嘥晒!」

新歌方面,她透露正在準備中,新年前已錄了一些,不過未拍MV,稍後會進行宣傳:「不過上年知道自己身體唔係咁好,今年會比較錫身少少,放鬆嘅時候認真放鬆,做嘢嘅時候就認真做嘢。」她自言上年有點硬頸,即使身體有問題,為了家人仍想做得愈多愈好,結果負荷不來就要停工。

提到同公司的容祖兒與劉浩龍分手,泳兒表示不知情:「係咩?係咪㗎?(關心吓佢?)了解吓先,我唔會特登問,因為拍拖比較私人,希望大家畀多啲空間佢哋先。無論拍拖定唔拍拖都好,大家都好似好關注,尤其因為祖兒係大家都好喜愛嘅歌手,大家關心佢嘅歌曲,亦都好關心佢私下嘅生活。」泳兒認為藝人也需要私人空間,希望祖兒身體健康和開心。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!