網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月18日 星期日

【遭公安帶走】NIKE承認警方中斷活動 陳冠希覆《蘋果》:無甚麼事,我好好 __,蘋果,陳冠希,

(新增內容)已經係人哋爸爸嘅陳冠希,近排都專心做爸爸同佢嘅事業,噚日喺上海出席Nike一個運動快閃活動,喺直播接受訪問嘅時候,突然被人帶走,個直播都完 ...




(新增內容)已經係人哋爸爸嘅陳冠希,近排都專心做爸爸同佢嘅事業,噚日喺上海出席Nike一個運動快閃活動,喺直播接受訪問嘅時候,突然被人帶走,個直播都完咗,好多陳冠希嘅fans都好憂心。

噚日陳冠希喺活動上就喺一個投射地下跑,跑完之後佢就接受主持人嘅訪問,陳冠希仲笑晒咁:「哈囉,大家好,我是陳冠希。」主持人再問佢跑得開唔開心,佢就話:「還不錯啊!」喺呢個時候,一個男人突然出現,仲好惡咁話:「走!帶了跑。」之後陳冠希就被帶走咗。

陳冠希突然被帶走嘅原因,眾說紛紛。至於帶走陳冠希的人是否公安,亦沒有一個說法,有傳係因為「外籍人士沒有登記就進行商業演出」,而「陳冠希國際聯盟」微博安撫粉絲:「陳冠希已經平安離開。請各位粉絲不要擔心。」

事件曝光後,《蘋果》向陳冠希求證,他只說:「無甚麼事,我好好,我只係做好我嘅工作,其他嘢你哋要問番客戶喇!」

至於其公司於下午五時許回應稱:「由於昨晚活動現場出現眾多陳冠希的忠實粉絲,為確保現場觀眾的安全,警方建議並果斷要求臨時叫停活動和採訪。」

NIKE官方回應與陳冠希公司一致。至於有無為陳冠希辦工作證,以及事件是否與陳冠希持外國護照有關,對方則表示沒有補充。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



原本開心做直播(微博圖片)
突然被帶走(微博圖片)
大陸網民就話可能係因為「外籍人士沒有登記就進行商業演出」(微博圖片)
NIKE 回應

鍾意就快D Share啦!