網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月8日 星期四

洪永城怕被Out!朱晨麗演千嬅閨蜜勁開心 __,朱晨麗,楊千嬅,千嬅,洪永城,

對於有得同千嬅(右圖)合作,洪永城同朱晨麗都表示好驚喜!藝人朱晨麗、洪永城(Tony)到尖沙咀出席新劇《多功能老婆》記者會,今次請來金牌幕後團隊及影后 ...


對於有得同千嬅(右圖)合作,洪永城同朱晨麗都表示好驚喜!


藝人朱晨麗、洪永城(Tony)到尖沙咀出席新劇《多功能老婆》記者會,今次請來金牌幕後團隊及影后楊千嬅等卡士合作,二人都感到壓力。Tony在台上搞笑表示早兩個月前曾接獲總監製陳寶華的通知後,一直沒有任何消息,擔心已被踢出班底,他坦言曾戰戰兢兢問陳寶華是否有人事變動。問到是否擔心被Out?Tony笑言:「講吓笑啫!上年10月收到通知,因為都多人事變動嘛,今日企到上台好開心!」

朱晨麗亦表示今次演出有壓力,她說:「同寶華姐見過一次,所有嘢都好秘密,今日見到千嬅真係好開心興奮,我睇過佢好多作品,估唔到今次演好close嘅閨蜜。」朱晨麗將與Tony演夫妻,演一個會虐待老公的貪靚空姐,不忘先賣口乖大讚拍檔說:「Tony口材了得,眼細而有神!」搞到Tony哭笑不得。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!