掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

陳豪孖森美扮兔仔 自組組合叫Playboys __,陳豪,森美,

陳豪孖森美扮兔仔自組組合叫Playboys陳豪(阿Mo)同森美有份聲演嘅搞笑動畫電影《比得兔》,今日舉行「跳跳紮首映禮」,而小儀、汪琳、朱薰、林子博等 ...


  • 陳豪孖森美扮兔仔 自組組合叫Playboys


  • 陳豪(阿Mo)同森美有份聲演嘅搞笑動畫電影《比得兔》,今日舉行「跳跳紮首映禮」,而小儀、汪琳、朱薰、林子博等人都有現身支持。

    第一次為電影配音嘅陳豪話睇到角色嗰陣諗唔明點解導演會搵佢配音:「因為我把聲線好低沈,很難想像自己去聲演一隻兔仔。」,而喺佢隔離嘅森美就讚佢:「我當初聽嘅時候真係聽唔出係陳豪配嘅,好驚喜。」,而佢哋都不約而同都話遲啲會帶埋小朋友去睇呢套動畫。

    自從佢哋合作拍電視劇《跨世代》之後,每次佢哋一齊出席活動都大受歡迎,好似成為咗大家眼中嘅組合,佢哋都相當高興,笑言已自組組合準備出道,森美仲話:「我哋組合名都諗好,叫Playboys,走唱跳路線,走韓風。」,而阿Mo就話:「我哋今年已經有好多計劃,唔單只係出唱片,仲要拍埋電影。」




    鍾意就快D Share啦!