掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

甜到漏!Rikko食物中毒獲林奕匡細心照顧 __,林奕匡,

Rikko蜜月遊時疑似食物中毒。歌手林奕匡(Phil)和太太李靄璣(Rikko)在港補擺喜酒後,隨即起程往意大利開始度蜜月,不過Rikko甫到第一站, ...


Rikko蜜月遊時疑似食物中毒。


歌手林奕匡(Phil)和太太李靄璣(Rikko)在港補擺喜酒後,隨即起程往意大利開始度蜜月,不過Rikko甫到第一站,食過燒牛肉做午餐後就狂嘔、疑似食物中毒,到晚上她依然感到不適,繼續將食落肚的晚餐再嘔出來,幸好嘔乾嘔淨後已無大礙。

身在意大利羅馬的Rikko接受東網長途電話訪問時,問到會否可能因為懷孕才嘔吐?她笑言:「唔係有BB,我食咗啲沙律,跟住個肚就有啲痛,返到酒店係嘔番成碟意粉出嚟,不過已好番少少。」問Phil可有好好照顧她?她甜到漏說:「佢不嬲都好照顧我,佢之前都試過(懷疑食物中毒),佢唔畀我食其他嘢住,買咗嗰啲運動飲品畀我補番水同鹽分,跟住我再慢慢食唔同嘅嘢咁囉。」Rikko又說此行會逗留意大利約10日,之後再去其他城市,會去看Phil喜歡的名車展,亦會去意大利南部遊覽。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!