網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月12日 星期一

【呢個老婆娶得過...】放棄幕前養埋男友?林奕匡承諾照顧Rikko一生一世 __,林奕匡,

歌手林奕匡(Phil)捱過好一段日子,2014年終於憑《高山低谷》冒起,連鄭秀文都翻唱。走過事業谷底,林奕匡去年終於迎娶拍拖10年嘅女友李靄璣(Rik ...




歌手林奕匡(Phil)捱過好一段日子,2014年終於憑《高山低谷》冒起,連鄭秀文都翻唱。走過事業谷底,林奕匡去年終於迎娶拍拖10年嘅女友李靄璣(Rikko)。

林奕匡日前接受許文軒嘅《StarTalk》專訪時,透露老婆由體育主持轉做文職工作,全部都為因佢,林奕匡話:「我講過要照顧太太一生一世,所以要兌現呢個承諾。入行頭幾年收入唔多,太太為我放棄主持工作轉做文職,佢願意同我去捱,依家我收入叫做穩定,我知佢一直放唔低呢件事,我十幾年前第一眼見到佢就係欣賞佢做主持,講嘢唔怯,所以我應該俾個機會佢再追夢做主持,近期佢可以再投入呢件事,我好開心。」

另外,林奕匡亦有講新碟,佢話:「今次新碟歌曲嘅訊息就係要提醒大家時間係唔會停,要好好享受生活。細個嘅時候同哥哥講要全家人去歐洲旅行,但到依家都未做,最近每次返加拿大見到父母,發覺佢哋老咗,有明顯嘅改變,所以真係要立下決心做呢件事,唔可以再等,想做就要去做。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

林奕匡承諾會愛錫老婆一生一世。(ig圖片) Rikko曾經做過無綫體育主持,但為林奕匡轉做文職,好偉大。
林奕匡接受許文軒訪問。

鍾意就快D Share啦!