網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月16日 星期五

傾緊咩話題?小S爆老公成日問佢:粗不粗 __,小S,徐熙娣,

小S大爆老公成日問佢:「粗不粗?硬不硬?」台灣女星小S(徐熙娣)向來言行大膽,經常喺社交網發表出位言論,就連醉酒時都會拍片擺上網,夠晒真性情!而今日小 ...


小S大爆老公成日問佢:「粗不粗?硬不硬?」


台灣女星小S(徐熙娣)向來言行大膽,經常喺社交網發表出位言論,就連醉酒時都會拍片擺上網,夠晒真性情!而今日小S再度語出驚人,事緣佢喺網上爆料指老公成日問佢意見,仲會問小S覺得自己「粗不粗?硬不硬?」,一班網民睇到面都紅晒,大嗌好有暗示呀!

實情係小S老公最近化身「爆肌男」瘋狂健身,於是日日叫小S摸佢嘅麒麟臂驗收成果啫!小S亦留言表示:「我現在每天都要回答我老公的問題:『baby怎麼樣,粗不粗?硬不硬?』然後狂擠他的右手臂!我就會說好粗好硬,他就會說:『不行你要摸,有沒有感受到!』所以身邊有肌肉男也蠻累的。」

小S仲上載咗一張反白眼嘅自拍嚟表達心情,睇嚟佢真係頂唔順老公日日問,但亦有網民放錯晒重點,笑言小S嘅髮際線似乎向後移,有危機喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!