掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

小齊叫Sammi做「姑姑」同楊過小龍女一樣16年後再重遇 __,Sammi,許冠傑,Sam,吳卓林,小龍女,小齊,任賢齊,鄭秀文,

小齊叫Sammi做「姑姑」同楊過小龍女一樣16年後再重遇鄭秀文(Sammi)主演嘅《花椒之味》,改編自張小嫻原著作品《我的愛如此麻辣》,以敏感細膩嘅鏡 ...


  • 小齊叫Sammi做「姑姑」同楊過小龍女一樣16年後再重遇


  • 鄭秀文(Sammi)主演嘅《花椒之味》,改編自張小嫻原著作品《我的愛如此麻辣》,以敏感細膩嘅鏡頭,深入探討現代女性所面對嘅人生命題。電影由許鞍華、朱嘉懿監製,麥曦茵執導兼任編劇。

    今次亦請嚟自02年《嫁個有錢人》後,16年無同Sammi合作話嘅任賢齊(小齊)再續前緣。小齊更笑言,楊過同小龍女都係分開咗16年先重遇!所以佢搞笑咁叫Sammi:「姑姑」,Sammi就爆小齊近日為拍新戲要增肥30磅,她講笑話:「冇見咁耐肥咗又靚咗喎!」

    另外,喺戲中有一個火鍋店場景,雖然是搭建嘅佈景,但內裡嘅火鍋味道相當真實並濃烈,原來係由真正嘅火鍋店請師傅嚟泡製,小齊一見到麻辣火鍋就忍唔住口話好想食,不過Sammi就話怕肥唔敢食!

    電影已經完成喺台灣嘅拍攝部分,依家就喺香港拍,拍完就會轉去重慶繼續進行拍攝。


    鍾意就快D Share啦!