網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月21日 星期三

遭不禮貌對待!杜汶澤爆Seed掟咪走人 __,杜汶澤,

阿澤遭記者不禮貌對待,立即爆Seed!藝人杜汶澤向來敢言,今日他於社交網留言透露接受專訪時遇上不禮貌對待,自覺「無謂受氣」的他最終除下咪高峰離開,雙方 ...


阿澤遭記者不禮貌對待,立即爆Seed!


藝人杜汶澤向來敢言,今日他於社交網留言透露接受專訪時遇上不禮貌對待,自覺「無謂受氣」的他最終除下咪高峰離開,雙方不歡而散,阿澤直言:「你鍾意點剪就點剪我條命硬過鐵,你剪我唔死㗎!」

事緣近日忙於籌備自己網上節目的阿澤,由昔日亞視好兄弟穿針引線接受網站記者視象訪問,期間語氣及溝通出現問題,令阿澤忍無可忍,開始未夠二十分鐘即主動中斷訪問,事後更於社交網「洩憤」留言:「我老喇,唔會俾(畀)自己再受呢啲閒氣...我肯俾(畀)你訪問,你又句句窒頭窒勢,語氣又差...過程中我已經盡量認讓...你咁嘴gel gel做乜啫?有乜好處吖?」

阿澤接受東網訪問,他表示心情已平復:「個女記者嚟到好似搵交鬧咁,態度同訓導主任教訓學生,又或者警察同人落口供冇乜分別。上次(指電台訪問鬧不快)我都未至於咁,今次真係我入行25年嚟第一次掟咪走人呀!」阿澤再打趣謂:「以前我唔明有啲公園阿伯點解唔同陌生人傾偈,依家我就係公園阿伯嘞,應該考慮唔再同唔識嘅人做訪問,識得耐嘅(記者)大家明嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!