網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月29日 星期四

許廷鏗無懼變張如城 sell完新歌繼續食 __,廷鏗,許廷鏗,

許廷鏗無懼變張如城sell完新歌繼續食提到張如城,大家以前都會想起亞洲神童呢個名,不過依家張如城就同許廷鏗畫上等號。無計!許廷鏗自己po咗張漲爆相上網 ...


  • 許廷鏗無懼變張如城 sell完新歌繼續食


  • 提到張如城,大家以前都會想起亞洲神童呢個名,不過依家張如城就同許廷鏗畫上等號。無計! 許廷鏗自己po咗張漲爆相上網,就咁出事。放完長假之後,佢已經瘦返唔少,既然有返quota,許廷鏗出席完電台活動sell新歌《演員的自我修養》之後,就即時去餐廳鋸扒食意粉,無懼變肥仔。

    不過,呢次佢去餐廳食嘢竟然有奇遇,就係有歌迷同佢一齊分享音樂之道,許廷鏗仲有感而發話︰「如果說要振興廣東歌樂壇,不如說其實最卑微的願望,就是希望有多一點這樣的樂迷。起碼用心留意我們在做的,喜歡不喜歡也是後話,起碼第一步是有俾機會去聽。」

    正當K-pop橫行,但本地其實有一班歌手都好有heart繼續做廣東歌,唔知聽緊K-pop嘅歌迷,有冇打算停一停留意一下本地嘅音樂呢?



    鍾意就快D Share啦!