網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月28日 星期三

靚女發酒癲!SG@Heidi自爆開工試過飲醉 __,Heidi,李靜儀,

Heidi及Aka到銅鑼灣出席鞋履設計獎活動。組合SuperGirls成員李靜儀(Heidi)及趙慧珊(Aka)等到銅鑼灣出席時裝品牌發布鞋履設計獎活 ...


Heidi及Aka到銅鑼灣出席鞋履設計獎活動。


組合Super Girls成員李靜儀(Heidi)及趙慧珊(Aka)等到銅鑼灣出席時裝品牌發布鞋履設計獎活動,在場的一位小男孩與兩人合照時錫了她們面珠一啖,氹得二人非常開心!受訪時,修讀設計的Heidi與Aka坦言很高興能到場給予設計師鼓勵,與對方傾偈時更想起不少回憶,希望有機會可以合作畫畫或影相。Aka自言剛巧腳部有疤痕,着鞋時腳上就像多了些點綴,因此覺得有點不好意思。

Heidi表示過幾日會首次在朋友的婚禮上做兄弟,又指到時共有20名兄弟:「會介紹畀Aka!(你自己呢?)要再物色。(唔夠好所以畀Aka?)有啲都OK,幾單純,Aka鍾意呢啲。」Heidi指其他兄弟提議她到時穿《黑色西裝》MV的露腰裝:「佢哋想我性感啲!(你要頂酒?)係呀,佢哋話啲人會放過我。」Heidi自認酒量OK,但到時會先吃解酒丸,Aka爆Heidi飲醉就會傻笑和打人:「我會畀佢打。(你飲醉會點?)打筋斗、碌地!太鍾意跳舞喇。」Heidi笑言相比之下自己算小事,又自爆曾在開工時飲醉,自此經理人不再准她開工飲酒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!