掃呢頁CODE去手機

2018年3月4日 星期日

Shine爆Twins勁大牌:話我哋唔同佢打招呼 __,Shine,吳思佳,Shin,Twins,

咁多年前嘅嘢真係口同鼻拗!組合Shine一連兩場在紅館舉行的《ShineMomentsLive2018》嚟到尾場。Encore時,Twins現身台上與 ...


咁多年前嘅嘢真係口同鼻拗!


組合Shine一連兩場在紅館舉行的《Shine Moments Live 2018》嚟到尾場。Encore時,Twins現身台上與Shine合唱《女校男生》全場氣氛熱爆,Twins被兩子叫前輩,阿Sa(蔡卓妍)笑稱其實都只是早Shine出道一年。天佑稱記得上次做Twins嘉賓時獲答應將來如果他們開演唱會會來做嘉賓「回禮」,阿Sa謂:「係呀,我哋呢啲牙齒當金使㗎!」隨即兩子又向已被男友求婚成功的鍾欣潼(阿嬌)送上祝福,令阿嬌害羞說:「搞到唔知講乜好。」

Shine指當年與Twins在電影上有不少機會合作,又南爆踢爆:「記得阿Sa就話我哋落車時唔同佢打招呼。」即時被阿Sa笑又南「記仇、心胸窄」竟記到現在,阿嬌說完全沒有印象,阿Sa更謂:「我懷疑我根本冇講過,係咪你屈我㗎。」引來全場大笑。天佑即打圓場:「我哋都係唔好講呢啲嘢喇。」而天佑便說當年拍完十多小時兼通宵戲收工,在保母車上阿Sa還可以全程不停說話,所以他對阿Sa第一個印象就是很健談,阿嬌反指阿Sa只會一上車便瞓,阿Sa謂:「應該係攰都Nature High。」

阿Sa稱第一次見Shine是看雜誌,當看到天佑的樣子時覺得很似她初戀男友。阿嬌則讚天佑這晚的樣子很像郭富城,阿Sa謂:「我覺得佢(天佑)靚仔啲。」阿嬌再謂:「郭富城都好靚仔,但今日係天佑主場,所以你係靚仔啲嘅。」阿Sa笑言:「即是話我初戀男友都似郭富城?依家唔似啦,老喇,大家唔好笑呀,今晚有份嚟睇嘅年紀都唔細,都係我哋年代。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!