掃呢頁CODE去手機

2018年3月19日 星期一

突襲舊愛尷尬收場方力申要求握手 Stephy嚇儍 __,Stephy,方力申,鄧麗欣,

■握手過後,小方尷尬的望向另一邊,Stephy則顯得驚慌失措。鄧麗欣(Stephy)和方力申前年突爆分手,結束十年情,不過兩人再見亦是朋友。這對舊情人 ...




鄧麗欣(Stephy)和方力申前年突爆分手,結束十年情,不過兩人再見亦是朋友。這對舊情人昨早在香港仔一同出席「揹水一戰」開步禮,小方突向近日人氣大旺的舊愛Stephy伸出友誼之手,她嚇儍定格一秒才回神握手,不過握手過後,Stephy依然顯得驚魂未定,場面尷尬。

鄧麗欣跟方力申早年合作愛情電影《獨家試愛》、《十分愛》和《我的最愛》等,戲假情真,兩人相戀十年,可惜「婚訊」變「分訊」,前年3月,兩人透過經理人公司發出分手聲明,再見亦是朋友。Stephy甩拖後事業高飛,憑電影《空手道》發圍,除奪得香港電影評論學會影后,前日又獲頒《蘋果動新聞》首屆「最港電影大獎」的「最港女演員」,下月更會角逐「第37屆香港電影金獎」的最佳女主角。



【友誼之手】

■小方突擊向舊愛Stephy伸出友誼之手,未瞓醒的Stephy嚇了一跳,回神後才記得握手。
【大嚇一驚】
【尷尬儍笑】

享二人世界

近日人氣大旺的Stephy,昨早與方力申、任賢齊、陳瀅、「美人魚」歐鎧淳及男友胡子彤等,到香港仔出席「揹水一戰」擔任起步禮嘉賓,眾人更身體力行揹着4.5公升水挑戰15公里。開步禮中,台上的小方突擊主動向神采飛揚的舊愛Stephy握手,Stephy冷不防小方伸出友誼之手,竟被嚇了一跳,場面尷尬,她思量了一秒才伸手過來,及後二人大方合照。此時,司儀伍家謙欲叫小齊上台,但小方卻示意小齊稍等一會,看來他很想跟舊愛Stephy再享「二人世界」。

小方與Stephy轉眼已分手近兩年,雖然屢傳復合,但卻是「流料」,Stephy近年瞓身為事業拼搏,講到小方主動握手時爆出尷尬,她事後接受訪問時說:「頭先驚一驚,我本身已經唔夠瞓,一擰轉頭就被咁大隻嘅人嚇一嚇,同埋本身rundown佢係未上台。」大會安排小方和Stephy分開接受訪問,小方說:「分開訪問好正常,𠵱家又唔係同公司,我都想一齊做訪問,我冇所謂。」至於二人合照?小方則說:「好,上年都有合照㗎!」



■Stephy當年與小方分手,從外地飛返香港受訪時更雙眼通紅。資料圖片
■Stephy、方力申與小齊等昨日出席「揹水一戰」活動。

為港女爭光

Stephy憑《空手道》首封香港電影評論學會影后,前日再摘下《蘋果動新聞》主辦的第一屆「最港電影大獎」中最港女演員獎項,小方亦替她開心,小方笑言:「最『港女』吖嘛,當之無愧。」Stephy聽後也回應:「佢證實咗我係『港女』,其實我喺電影上做咗好多次,就算《空手道》都係港女角色,我覺得可以為『港女』爭光都係開心,港女嘅感覺畀大家係負面,我覺得唔係,𠵱家港女係好獨立,好叻女。」

此外,有報道指無綫有意再開拍《美女廚房》,當年鐵三角主持小方、鄭中基及梁漢文仍受網友支持,小方說:「網民實有唔同嘅反應,我都想做,以前我好悶,但做咗《美女廚房》之後,我冇咁拘謹,不過無綫冇搵我,已經係十年前嘅事,都唔同年代,可能佢哋有更啱嘅人選。」

採訪:黃曉研

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!