網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月25日 星期日

【堅搏命】Sunny@SM被爆跑10K抽晒筋 __,

CK(右二)大爆Sunny(右一)最跑得!樂隊SupperMoment以表演嘉賓身份到中環出席青少年道路接力賽,現場獻唱為跑手打氣,並與一眾嘉賓主持鳴 ...


CK(右二)大爆Sunny(右一)最跑得!


樂隊Supper Moment以表演嘉賓身份到中環出席青少年道路接力賽,現場獻唱為跑手打氣,並與一眾嘉賓主持鳴槍儀式。接受訪問時,四子表示今次已是第二年出席該賽事,從今晨六點半已開始為表演作準備。

問到四子為何不組隊落場參與接力賽?Sunny說因爲還有其他行程安排:「我哋今日晏晝就要上深圳表演,可能等到下年先至可以落場參與接力賽,假如時間上可以安排得到嘅話。」CK又說四人不是沒有試過跑步,又爆Sunny跑得快:「有一次試過喺高雄跑一個10K短馬拉松賽,Sunny跑咗四十幾個鐘,講笑啫!係四十幾分鐘,好似數落都有頭五十名㗎!佢係幾好跑,不過嗰次佢就跑到抽筋囉,叫咗佢唔好咁搏命。」

Sunny聞言就指自己算是四人裏跑得最多的一個,他表示:「因為我讀書時候係校隊,有玩長跑,我覺得除咗係比賽過癮之外,係可以令你做到預期以外嘅嘢,可能由你一開始跑得嗰1K,慢慢到可以跑到10K,你會知道好多嘢其實係唔難,只要你肯花時間就可以做到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!