掃呢頁CODE去手機

2018年3月14日 星期三

SZSTER殺入直播界!孖妹玩直播着數多 __,

孖妹又真係好似着數啲!孖妹張詩雯及張詩雅曾以歌唱組合SZSTER身份出道,最近她們回歸直播平台做直播主持,與Fans傾偈唱歌,深得網友喜愛,極速獲得好 ...


孖妹又真係好似着數啲!


孖妹張詩雯及張詩雅曾以歌唱組合SZSTER身份出道,最近她們回歸直播平台做直播主持,與Fans傾偈唱歌,深得網友喜愛,極速獲得好成績成為百萬主播,並贏得在銅鑼灣大商場出口電梯位置賣廣告的機會,只有香港區頭12名主播可參與拍攝廣告,兩姊妹直言難以置信,家姐詩雯說:「當看到禮物點衝破100萬一刻,我哋好激動,感動到講唔到嘢,差啲喊出嚟,冇諗過大家會咁支持我哋!」詩雯承認孖妹齊齊做直播有着數,有時收禮物更會收兩份,她說:「有時我收禮物多啲,妹妹會呷醋,Fans就會送番禮物畀妹妹氹佢開心。」她又指兩姊妹性格不同,家姐比較好動多說話及喜歡唱歌,妹妹則較內斂喜歡打機,吸納不同Fans。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!