掃呢頁CODE去手機

2018年4月14日 星期六

11月開騷!Kolor唔敢透露場館:驚有變數 __,

Kolor舉行廣東歌音樂會。樂隊Kolor到銅鑼灣舉行廣東歌音樂會,獻唱新歌《七呎之下》及Metal版《好心分手》等,台下觀眾反應非常熱烈!受訪時,成 ...


Kolor舉行廣東歌音樂會。


樂隊Kolor到銅鑼灣舉行廣東歌音樂會,獻唱新歌《七呎之下》及Metal版《好心分手》等,台下觀眾反應非常熱烈!受訪時,成員Robin指他們近年較少做戶外騷,笑言開騷前有點緊張:「有幾多人會嚟呢?嚟之前都有上網話畀人知。」主音Sammy認為戶外騷的好處是與觀眾距離近點,大家會熱情一點。

佩服香港音樂人

提到11月在九展開騷,Robin說不敢透露在哪一個場館:「驚有變數!」Sammy則指他們忙於製作新歌:「希望追番進度。(想追Supper Moment?)佢哋隻碟都搞咗兩年,造碟對樂隊話易唔易、話難唔難,但必須花好多時間。」他坦言佩服香港的音樂人可以造出不同類型的音樂:「香港有好多好嘅音樂,好開心見到佢哋出碟,對其他樂隊係好大推動力,我哋都要勤力啲。」

今年玩多啲Crossover

問到新碟跟以前的有何不同?Sammy透露會與更多不同單位合作,包括作曲人、填詞人及樂手等:「呢個係我哋今年嘅目標,玩多啲Crossover。(太太盧巧音都會幫手?)會呀,頭先啲歌佢都有負責監製,希望大家會聽我哋嘅新歌!」至於可會少了陪太太?Sammy坦言的確少了:「佢好早去跑步,我都有做運動嘅,各自練功」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!