掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

關菊英性感演出 阮兆祥畀足120分 __,阮兆祥,關菊英,

阮兆祥激讚呀!藝人阮兆祥(祥仔)及關菊英等主演的舞台劇《秘密》,於新光戲院大劇場演出首場。提到關菊英於劇中有性感演出,祥仔笑說:「由佢口中講性感唔盡信 ...


阮兆祥激讚呀!


藝人阮兆祥(祥仔)及關菊英等主演的舞台劇《秘密》,於新光戲院大劇場演出首場。提到關菊英於劇中有性感演出,祥仔笑說:「由佢口中講性感唔盡信,應該由男士嘅眼光去睇。如果要畀100分,我今日畀菊姐120分,佢個胸上到喉嚨。」

祥仔唔敢望

關菊英透露是首次於劇中有性感演出,她解釋該場戲是要色誘夏雨:「呢個係劇情需要而且舞台劇始終有個距離,所以我冇咁怕醜。如果喺電視上有近鏡,可能我會驚啲。喺舞台上又要有咁嘅劇情,我可以接受。」祥仔笑說:「佢哋(觀眾)拍爛手掌,覺得抵睇。(你唔敢直視關菊英?)我都唔敢望。」至於會否稍後會否再接受性感演出,關菊英笑說:「睇吓劇情需要賣弄性感都唔輪到我啦。」

返內地巡演

二人又謂觀眾反應好,關菊英續說:「我未出場觀眾少少嘢已經笑,唔係笑位都笑,佢哋畀啲反應好好。」她續指之前排練沒有這麼多觀眾,所以出場時很緊張。而祥仔指每場面對的觀眾都不同,感覺新鮮,是個挑戰,又謂會到內地及外地作巡迴演出。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!