掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

開辦12年 Kardashians時裝店全線結業 __,

Kardashians三姊妹經營的時裝店宣布結業。美國真人騷女王KimKardashian昨日在app留言宣布與兩姊妹Kourtney及Khloe開的 ...


Kardashians三姊妹經營的時裝店宣布結業。


美國真人騷女王Kim Kardashian昨日在app留言宣布與兩姊妹Kourtney及Khloe開的時裝店DASH全線結業!

Kim留言說:「經過接近12年,姊妹同我決定關閉我哋所有DASH店舖,我哋以家人名義於2006年開首間店舖,自此之後我哋做咗好多終生嘅回憶。我哋喺洛杉磯、邁阿密及紐約開分店,亦拍咗我哋嘅《Dash Dolls》外傳節目,(間舖)喺我哋生活中佔具大部分。」Kim解釋因與姊妹各自因太忙冇時間打理店舖而選擇結業:「我哋好鍾意經營DASH,但過去幾年我哋單獨發展。我哋都忙於打理自己嘅品牌,亦同時要做媽媽及與我哋家人保持平衡工作。我哋打從內心知道係時候繼續向前。」最後Kim亦特別多謝DASH的員工及所有粉絲及顧客多年來的支持。

雖然Kim指是因為與姊妹太忙而打理唔到時裝店,不過有傳媒就指因為洛杉磯總店狂蝕錢才決定結束營業。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!