掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

肥足13磅 江若琳出嫁前兩個月先減肥 __,江若琳,

就咁睇又唔似肥咁多啵。藝人江若琳、杜汶澤及林海峰下午出席好友盧覓雪曲奇品牌活動。剛榮升麵店老闆娘的江若琳笑言新店試業期間,自己一日三餐都在吃麵:「要試 ...


就咁睇又唔似肥咁多啵。


藝人江若琳、杜汶澤及林海峰下午出席好友盧覓雪曲奇品牌活動。剛榮升麵店老闆娘的江若琳笑言新店試業期間,自己一日三餐都在吃麵:「要試清楚,有嘢要改進就執行。(食厭未?)又未喎,因為好多口味,加上又有涼菜,好多嘢試。」由於忙試味關係,這位準新娘足足胖了13磅:「由100升到113,點做運動都覺得個磅係壞嘅唔郁!(驚婚紗唔啱着?)諗住最尾兩個月地獄式減㗎喇!今日嚟有意外收獲,諗住叫盧覓雪幫我做回禮曲奇。」

煮得一手好菜的杜汶澤則堅拒沾指商場:「我又冇盧覓雪做生意咁叻,佢整啲餅好食過霆鋒。(唔驚霆鋒嬲?)事實嘛,霆鋒嗰啲好食,但盧覓雪嗰啲好x好味,好食到要講粗口!講真唔熟唔做,加上力不到不為財,我忙於主持網上節目,咪當佢係盤生意囉。」阿澤不諱言網上節目首年不計成本:「我嘅責任係使錢囉,完全冇壓力,每個月支出幾十萬㗎,好彩有拍檔,集中火力做好節目內容就得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!