掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

逾15萬張門票所剩無幾 子華未考慮加場 __,子華,黃子華,

對於15萬張門票所剩無幾,子華感謝售票處工作人及保安員落力維持秩序。對於棟篤笑門票反應熱烈,秩序亦尚算良好,黃子華透過經理人回應:「感謝一班喺售票處好 ...


對於15萬張門票所剩無幾,子華感謝售票處工作人及保安員落力維持秩序。


對於棟篤笑門票反應熱烈,秩序亦尚算良好,黃子華透過經理人回應:「感謝一班喺售票處好落力咁維持秩序嘅工作人員同保安,今次有關方面真係做咗好多嘢,令到個秩序好好,我覺得好慶幸。」

至於售賣嘅門票超過15萬張,有指現在門票經已所剩無幾,只得番一些零碎位,子華經埋人則補充:「依家連零碎位都冇喇!」對於今次不少粉絲都能買到心頭好,子華則說:「當日決定犧牲休息時間加場,根本冇諗亦唔理係咪賣得晒,只係希望想睇騷嘅人可以買到飛,所以做得幾多盡做。」

子華續稱對於今次大家的熱烈反應,自己都有點意外:「今次既情況,令我有『始料不及』嘅感覺,大家一早去排隊買飛,對我嚟講,真係好感動同埋又唔忍心,好彩知道今日都好多人買到飛。(會否考慮再加場?)暫時未有咁嘅考慮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!