掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

老公送禮大出血 程瑤全家賀結婚18周年 __,

程瑤老公及兩名兒子一齊到張敬軒的餐聽慶祝結婚18周年。前亞姐程瑤與老公慶祝結婚18周年,與兩名兒子一家四口到張敬軒新開的法國餐廳食飯,她說︰「其實結婚 ...


程瑤老公及兩名兒子一齊到張敬軒的餐聽慶祝結婚18周年。


前亞姐程瑤與老公慶祝結婚18周年,與兩名兒子一家四口到張敬軒新開的法國餐廳食飯,她說︰「其實結婚都咁多年,所以都唔使一定要二人世界,同埋兩個仔一齊慶祝都好開心!」提到老公準備了甚麼大禮,程瑤表示︰「因為佢太忙,又驚太急買了我唔鍾意嘅嘢,所以佢請我四月底去歐洲旅行,畀我任買嘢,我好期待,佢實大出血!」

至於提到近期與不少藝人合作做活動,平均一星期有幾個活動,程瑤直言最愛與草蜢合作,更憶起當年做模特兒時的事,笑言草蜢是她與老公的「媒人」︰「和草蜢合作很有趣,可以諗番起自己做模特兒嘅時代,因為以前流行請模特兒拍卡拉0K嘅MV,而我拍得最多就係草蜢啲歌,甚至試過同老公一齊拍,不過當時我哋仲未拍拖。」

此外,程瑤透露歐洲旅行後,會再到俄羅斯工作,可寓工作於娛樂︰「今年2018世界盃喺莫斯科舉行,我哋趁呢個難得機會,策劃一個喺莫斯科舉行嘅大型活動,接待香港同內地嘉賓參加,一同感受世界盃熱潮!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!