網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

叻仔!陳琪1歲囝囝捐窿捐罅幫手做清潔 __,陳琪,

又真係好乖仔啵。藝人陳琪與老公胡諾言育有三個非常精靈兼孝順嘅仔女,大女胡芷苓(JayJay)之前仲特登用晒零用錢買咗條鏈送畀佢,可見孝順程度100分呀 ...


又真係好乖仔啵。


藝人陳琪與老公胡諾言育有三個非常精靈兼孝順嘅仔女,大女胡芷苓(JayJay)之前仲特登用晒零用錢買咗條鏈送畀佢,可見孝順程度100分呀!

唔好以為只有JayJay咁識做,就連只有1歲嘅細仔胡澔錕(Jayden)都相當錫住媽咪!1歲人仔識做啲咩?咪就係幫媽咪手做清潔,陳琪喺社交網晒出Jayden做清潔工嘅相,仲大讚囝囝係佢嘅好幫手,陳琪留言:「波波(Jayden)捐窿捐罅瞓身清潔,絕對應該攞『最佳勤工獎』。我嘅清潔好幫手。」相中見Jayden拎住一支高過佢成個身位嘅地拖係度左抹右抹,地下又抹吓、櫃底又抹下,睇嚟應該係畀媽咪訓練得多!唔少網民都話Jayden咁細個就識幫手做家務,睇嚟陳琪好快就可以甩難囉!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!