掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

1Take3分鐘打戲!電影初哥黃寶瑤勁緊張 __,

新人嚟講,都係好嘅挑戰。藝人朱咪咪早前率領一眾年輕演員,包括星座少女成員黃寶瑤(Poyiu)、陸俊賢(Vincent)、曾頌珊(Kiddie)及潘瑤( ...


新人嚟講,都係好嘅挑戰。


藝人朱咪咪早前率領一眾年輕演員,包括星座少女成員黃寶瑤(Poyiu)、陸俊賢(Vincent)、曾頌珊(Kiddie)及潘瑤(yoyo)等齊齊飛往吉隆坡拍攝電影《我要做特務》,該片是馬來西亞及香港合拍動作喜劇片,大部分場景都在馬國拍攝,亦是近年少有的兩地導演合導,香港方面是去年香港電影金像獎入圍新進導演的藍兆基。

講到今次電影的挑戰,Vincent表示半年前已開始做Gym,又練習武術、開槍,在馬國拍攝更需要逗留差不多兩個月!講到跟朱咪咪合作,他直言最難是忍笑,雖然本身劇本已相當有趣,但朱咪咪會臨時爆肚,令大家忍俊不禁!

Poyiu表示今次是第一部院線電影,覺得幸運又緊張,幸好自己有跳舞根底,又有學習泰拳,因此雖然武指設計了近三分鐘動作場面,但她尚能應付。Kiddie認為最大挑戰是跟原本不認識的馬國工作人員和演員合作,很開心大家能以廣東話溝通。至於Yoyo以新髮型示人,片中角色是電競高手,自己平時打機機會不多,要扮得似模似樣都算是一大挑戰。此外,Vincent跟Poyiu成為馬國旅遊局認可「生命之旅」愛心大使,兩人於四月底拍完該片後,就有機會到處吃喝玩樂及踩單車!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!