掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

【爆肌冧粉絲】袁偉豪出相集賀入行20年 __,袁偉豪,

有得晒自然要盡情晒!無綫小生袁偉豪準備推出相集作為入行20周年的紀念品,並將一手包辦所有細節,預告會有晒肌相慰粉絲!辛苦經營演員生活多年的袁偉豪終於踏 ...


有得晒自然要盡情晒!


無綫小生袁偉豪準備推出相集作為入行20周年的紀念品,並將一手包辦所有細節,預告會有晒肌相慰粉絲!辛苦經營演員生活多年的袁偉豪終於踏入收成期,2018年的工作檔期亦已逼爆。

型男袁偉豪(Ben)好戲又靚仔而成為男神,近年代表角色一個接一個,憑《城寨英雄》奪「最受歡迎電視男角色」後正式登上一線小生地位,首部擔正作品《三個女人一個「因」》近日熱播,劇中與好友黃智雯合作無間,笑言這位拍檔實際上是一位可愛型女孩,大爆她「面精心懵」。

剝衫係特色

Ben自1997年參演廣告入行至今已20年,一般人可能已轉過幾份工,他則由一個廣告為人所認識開始,後來抓住機會參選港男成為冠軍,並展開演員生涯,時至今日獲觀眾肯定,他笑言踏入收成期:「叫做慢慢有啲收成,上年拍咗《使徒行者2》、《棟仁的時光》同《再創世紀》,多咗一班廣告客戶支持,仲有美容產品搵我,作為一位男性被大家喜愛都係肯定。」

而Ben確實深受觀眾喜愛,劇集監製經常安排他晒肌,他笑言不算是犧牲:「其實都好基本,應該係袁偉豪其中一個特色嚟,可能啲編審、編劇都想睇我自己又唔抗拒,剝衫有好多種,電視上亦唔會賣弄色情,亦可以帶出弗嘅一面。」目前半休息的他正密密操弗,笑言個性貪吃兼易肥,放假亦不敢停下腳步。

揸機影女友

他透露為2018年排得密麻麻的劇集及電影工作外,更正籌備相集:「今次係慈善工作,仲係首次自己籌備、帶領一個團隊去創作,會去峇里島等東南亞地方,當然晒Body都會有少少,仲有一部分係自己平時工作嘅花絮,想用呢個相集去紀念入行20周年。(下次自己揸機出影集?)影相都係我近年興趣之一,我仲儲緊相、捉摸緊自己嘅角度,自己比較鍾意影人像,因為可以同Model互動。(幫女友張寶兒影?)生活相當然有好多,但都想有啲設計感、要靚嘅。」

服裝:Harvey Nichols

場地:La Mer Restaurant & Lounge

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!