掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

《死侍2》預告玩勻漫威DC 預售最勁R片 __,《死侍2》,

《死侍2》預告玩勻漫威與DC。漫威(Marvel)上海宣傳活動鬧出嘉賓分唔清「DC」與「漫威」的是非,被漫威粉絲圍插,不過有個人就可以點寸點玩都得,呢 ...


《死侍2》預告玩勻漫威與DC。


漫威(Marvel)上海宣傳活動鬧出嘉賓分唔清「DC」與「漫威」的是非,被漫威粉絲圍插,不過有個人就可以點寸點玩都得,呢個就係於漫威漫畫中,可以打破「第四度牆」的超英「死侍」,即係佢本身個角色設定就已經可以越過漫畫與電影劇情,與觀眾直接交流,講咩都得!

《死侍2》近日公開新預告,出名作風抵死的「死侍」賴恩雷諾士(Ryan Reynolds)玩到盡,不但踏過界,形容電影中的奸角「Cable」為《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers:Infinity War)的「Thanos」(註:兩個角色由同一男星佐斯布連,Josh Brolin扮演),賴恩於片中被Cable打到暈又笑他冇料到時,賴恩反擊話:「你咁黑暗,來自DC電影宇宙㗎?」寸爆DC超英片的作風,抽水抽到盡,獲粉絲留言大讚好過癮!

此外,《死侍2》與前作一樣多血腥場面與粗俗對白,於北美被評為R級電影,電影近日於Fandango預售網開賣掀起搶飛潮,火速成為史上預售成績最好的R級電影,認真巴閉!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!