網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月1日 星期日

逾3百人默哀!「哥迷」激動落淚悼念 __,

今日4月1日是已故巨星張國榮(哥哥)逝世15周年的日子。今日4月1日是已故巨星張國榮(哥哥)逝世15周年的日子,傍晚6時,一眾「哥迷」在中環文華東方廣 ...


今日4月1日是已故巨星張國榮(哥哥)逝世15周年的日子。


今日4月1日是已故巨星張國榮(哥哥)逝世15周年的日子,傍晚6時,一眾「哥迷」在中環文華東方廣場舉行燭光晚會悼念哥哥,現場有逾300「哥迷」,現場設有一個小台,台上有一張寫住「永遠寵愛張國榮」的大海報,亦有用燈牌砌成的白色「LESLIE」字眼及花牌,亦有藍白色紙鶴及玫瑰花籃。開始前播出《今生今世》、《有誰共鳴》等金曲,「哥迷」攞住電子蠟燭邊揮手邊合唱。

宣布不再舉辦燭光紀念活動

悼念活動開始前,「哥迷」代表陳小姐上台,表示15年來大家舉辦過不同活動懷緬哥哥,但宣布明年起不再舉辦燭光紀念活動:「燭光紀念活動原本只係我哋『哥迷』自己發起,多得大家支持,規模愈嚟愈大,今年嚟到15年,我哋想回歸初心,從明年開始『悅榮軒』唔再舉辦燭光紀念活動,but love never ends,我哋會永遠記得Leslie嘅精神同光影,佢嘅完美主義、真善美有如我哋手上嘅燭光,係我哋心中嘅方向,以後我哋會繼續手牽手、心連心奮力向前,繼續熱愛Lesllie。」

漢洋唱《哥哥》

之後歌手漢洋上台唱出《哥哥》,並謂:「6點43分係我哋唔想見到嘅一分鐘,但以後我哋會更記得一分鐘。」然後到了6時43分,全場「哥迷」拿住白蠟燭默哀一分鐘,期間不少「哥迷」眼濕濕,更有人激動落淚,要由友人安慰,然後播出哥哥的一句說話「多謝你哋,希望你哋永遠記得我」,並播出《風再起時》。

用私人方式懷念哥哥

記者上前訪問陳小姐,她表示自己只是「有心人」,並解釋不再舉辦燭光紀念活動,因為今年已是15年,5年是一個折點,想藉此回歸初心:「2003年我哋本身係一班朋友聚埋一齊表達對哥哥嘅思念同傾偈,但多謝大家支持我哋日益壯大,呢15年已經做到目的,哥哥已經深入民心,其實03年前佢已經係華人地區嘅大明星,所以依家希望留番私人空間畀我哋以私人方式懷念哥哥。」她亦謂大家都是同道人、有心人才聚在一起。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!