掃呢頁CODE去手機

2018年4月21日 星期六

30歲就出精選大碟 Gin Lee自己都覺得奇妙 __,Gin Lee,李幸倪,

真係唔係個個都得架!歌手李幸倪(GinLee)即將舉行紅館處女騷「GinLee李幸倪FirstOfAllLive2018演唱會」,為此她上電台節目宣傳 ...


真係唔係個個都得架!


歌手李幸倪(Gin Lee)即將舉行紅館處女騷「Gin Lee李幸倪First Of All Live 2018演唱會」,為此她上電台節目宣傳。談到最近Gin Lee亦推出了一張精選大碟,她表示感覺好奇妙:「覺得要有咁上下嘅年資、經歷先出到,但原來自己都出道咗一段時間,仲可以去紅館開騷。」問到會如何形容目前的歌手生涯?Gin Lee用「精彩」二字形容:「多謝自己Keep到份信念、多謝自己有不服輸嘅心憑、多謝自己有信心同耐心,入行初期到依家,我都用咗好多人都唔知嘅耐心同準備。」

她又分享一年剛入行的事:「有一次大合唱,我用咗好多心機準備,要唱嗰句我倒轉都可以唱番出嚟,但到頭來我一句都分唔到嚟唱,而嗰日嗰個大明星反而就冇乜準備,好幸運嘅係依家達成咗心目中嘅目標,有一個穩定嘅位置。」另外,她又指要非常多謝Fans一直以來的支持:「我份人係唔鍾意畫公仔畫出腸咁,好少講嘢講得咁清楚,但我啲Fans個個都好了解我,慢慢知道我想講咩啲。特別係有一個喺外國住嘅Fans,佢係有情緒病,當佢需要力量就會聽我嘅歌,佢有Message多謝我畀力量佢,我聽到都好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!