掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

王霏霏31歲生日 派心送飛吻冧爆粉絲 __,霏,miss A,

王霏霏31歲生日喇!韓國女團missA前中國籍成員王霏霏(Fei)尋日(27日)係31歲正日牛一,佢好識趣地喺微博上載咗幾張自拍相送畀粉絲,留言話:「 ...


王霏霏31歲生日喇!


韓國女團miss A前中國籍成員王霏霏(Fei)尋日(27日)係31歲正日牛一,佢好識趣地喺微博上載咗幾張自拍相送畀粉絲,留言話:「生日份的自拍來了〜夠不夠義氣!謝謝大家的祝福我都收到啦,愛你們!」相中見到王霏霏除咗嘟嘴送上飛吻外,仲送上招牌「心心手」,認真識冧粉絲呀!

另外,好友兼韓國組合Super Junior-M成員周覓亦有為王霏霏慶生,見到周覓除咗上載多張二人合照外,仲上載咗張多啦A夢生日蛋糕相,不過有眼利網民踢爆張蛋糕相係網上搵嘅圖,問周覓係咪忘記預備生日蛋糕同壽星女慶祝,依家上載張相當補數呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!