掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

感人!林子善36歲生日發文多謝母親 __,林子善,

林子善希望各位送畀佢嘅祝福都送晒畀媽媽。剛剛新婚嘅藝人林子善36歲生日,正所謂生日即係母難日,繼之前子善喺婚禮上多謝母親「慈母萬滴血生我一條命」感動全 ...


林子善希望各位送畀佢嘅祝福都送晒畀媽媽。


剛剛新婚嘅藝人林子善36歲生日,正所謂生日即係母難日,繼之前子善喺婚禮上多謝母親「慈母萬滴血生我一條命」感動全場,今日林子善再喺ig度發長文多謝媽媽36年來養育之恩:「36年前這位美女在他的肚內生了我出來,雖然今天是我的生日但我希望各位送上祝福是給我媽媽身體健康日日開開心心,沒有他沒有我,所以每一位朋友要記住,生日最值得慶祝的是媽媽好辛苦用血汗同勇氣,生了我們出來,感恩媽媽,祝佢日日身體健康日日開開心心媽媽我愛你,慈母萬滴血生我一條命。」

生日當然要有生日蛋糕啦,不過仍然要開工嘅佢就未能同老婆慶祝,好彩有監製好友準備個蛋糕仔同佢慶祝,子善上載合照笑言「正所謂!生日有工開,快樂又Enjoy」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!