掃呢頁CODE去手機

2018年4月30日 星期一

【3年後香港重聚】型男救一命 姜麗文忍唔住熱情攬攬 __,姜麗文,

秦沛女兒姜麗文(Lesley)向來喜歡戶外活動,3年前佢去聖地牙哥嘅海域同海獅一齊游水嘅時候,突然有一個巨浪衝埋嚟,佢差啲被捲入海底,好彩附近有一位男 ...


秦沛女兒姜麗文(Lesley)向來喜歡戶外活動,3年前佢去聖地牙哥嘅海域同海獅一齊游水嘅時候,突然有一個巨浪衝埋嚟,佢差啲被捲入海底,好彩附近有一位男士出手相救,令佢執番條命。

Lesley今日喺ig講番遇溺經過,佢話﹕「呢位男士救咗我一命.....突然一個大浪湧現,我嚇咗嚇,我隻腳開始冇力,然後我開始浸親。」Lesley表示透過facebook搵到對方講多謝,相隔3年,兩人更有機會喺香港重聚。原來呢位救人英勇好型仔,有網民講笑話佢哋應該「在一起」,仲笑Lesley﹕「隻右手好自然安趟在胸膛上。」



精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent

姜麗文3年前曾遇溺,幸得型男相救。(ig圖片) 姜麗文被網民笑﹕「隻右手好自然安趟在胸膛上」。(ig圖片)

(ig圖片)

姜麗文向來喜歡做運動。(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!