網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

3歲就識!黎美言同好友聚舊尋童年 __,黎美言,

3歲就識,係一種緣分。歌手黎美言(Winkie)同兩位拍檔Crystal、Regen宣布合體,再以組合HotCha名義開騷,不過呢日Winkie就撇甩 ...


3歲就識,係一種緣分。


歌手黎美言(Winkie )同兩位拍檔Crystal、Regen宣布合體,再以組合HotCha名義開騷,不過呢日Winkie就撇甩兩位拍檔,反而約咗一位識咗多年嘅圈外朋友聚舊,Winkie喺社交網上載二人合照,留言話:「由三歲識到而(依)家嘅好朋友,有冇童年feel先?補祝你生日快樂啊 Noel My Sweet heart  我地(哋)個樣係咪冇變過先 ?快啲氹我話我仲係18歲啦 #貌似少女# 」見佢兩個擺出唔同嘅甫士合照,仲開心到舉晒V字手勢,行為舉止的確充滿少女味嘅!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!