掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

未滿3個月!大S認已懷第三胎 __,大S,徐熙媛,

恭喜晒!41歲台灣女星徐熙媛(大S)近日突然入院,有指佢因癲癇復發引致暈倒,仲傳出懷有第三胎,不過佢同老公汪小菲均冇對懷孕一事作正面回應,令外界有諸多 ...


恭喜晒!


41歲台灣女星徐熙媛(大S)近日突然入院,有指佢因癲癇復發引致暈倒,仲傳出懷有第三胎,不過佢同老公汪小菲均冇對懷孕一事作正面回應,令外界有諸多聯想。據悉,大S已成功懷第三胎,亦開始積極準備,除咗飲食上嘅調整,仲不斷問醫生意見,希望年底能迎接健康寶寶。

而大S對再度懷孕一事,亦坦言已懷有身孕,並回覆指未滿3個月,一切都很難說!不過已經41歲身為高齡產婦嘅佢,因原本決定唔再生所以接咗唔少工作,但意外懷孕亦未有令大S有暫停工嘅打算,依然會繼續努力去做。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!