網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月11日 星期三

【這次就隨緣吧】41歲大S承認高齡陀第三胎:擔心身體吃不消 __,大S,徐熙媛,

台灣女星徐熙媛(大S)上月因感冒未癒引起癲癇復發突然昏倒,送台北榮總掛急診住院,有傳大S陀第三胎,出現暈眩不適係懷孕加上患感冒幾日未癒,之不過BB未滿 ...


台灣女星徐熙媛(大S)上月因感冒未癒引起癲癇復發突然昏倒,送台北榮總掛急診住院,有傳大S陀第三胎,出現暈眩不適係懷孕加上患感冒幾日未癒,之不過BB未滿3個月,「怕小器」唔講得住,大S留醫五日後出院(新聞連結:https://bit.ly/2pJNN6k)。

今日台灣《蘋果》再向大S求證係唔係懷第3胎,大S證實:「有,但才7周,一切都很難說!」大S解釋之前唔想講係陀B未滿3個月,41歲大S現時擔心身體「真的不太吃得消了,太高齡了」,所以佢坦然抱平常心:「這次就隨緣吧,因為之前決定不生了,所以接了不少工作,還是會去做。」

大S之後再公開回應指「身體狀況沒有很好,想等胎兒穩定ㄧ點滿三個月再跟大家分享喜訊的,沒想要這麼快公佈的,但既然被媒體爆料了,就請大家祝福我吧,因為我真的年紀大了,高齡懷孕是件很累的事,真的很謝謝大家這麼關心這件事,我很需要大家的祝福,這ㄧ胎我會抱著隨緣的態度,因為畢竟年紀真的大了,之前接了很工作,也會繼續執行完成。這ㄧ胎我學到的教訓就是:人真的不能太鐵齒,原本生完第二胎之後我說我絕對不要再生,但卻竟然在我瘦下來之後又懷孕了!我以後不能再說這種鐵齒的話了」。



據知BB今年底出生,佢同老公汪小菲亦開始積極做準備,調整飲食及詢問醫生意見,唔想再發生昏倒事件,之不過去6月大S出席S HOTEL開幕活動,就講明為咗身體健康,絕對唔會再生第三胎,又話同老公討論要做結紮手術,睇怕呢一胎都係意外懷孕,一年又造人成功。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!