掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

名人:郭秀雲呼籲4.22捉精靈執垃圾 __,精靈,郭秀雲,

郭秀雲呼籲大家在4月22日一邊捉精靈、一邊幫手執垃圾。身為「海峰環保教育」主席的名媛郭秀雲,於本周日的「4.22世界地球日」舉行《PokemonGo世 ...


郭秀雲呼籲大家在4月22日一邊捉精靈、一邊幫手執垃圾。


身為「海峰環保教育」主席的名媛郭秀雲,於本周日的「4.22世界地球日」舉行《Pokemon Go 世界地球日清潔環境》活動,藉「世界地球日」推動清潔環境意識。她將親身到Pokemon店化身「環保精靈訓練員」,以行動呼籲Pokemon迷一齊參與活動:「早於去年8月,我已經飛到美國到Niantic總部開會傾談今次合作事宜,尤其我同老公本身都係Pokemon Go擁躉,經常都會喺街上聯同其他Pokemon迷交換捉精靈心得,今次仲可以一邊捉精靈、一邊幫手執垃圾,提醒大家保護環境嘅重要性,簡直係一個絕配。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!