網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月10日 星期二

【疑團終於解開】林志穎自爆同43歲林志玲 原來有特殊關係 __,林志穎,林志玲,志玲,

樂壇八、九十年代,講到跳舞,香港有郭富城,而台灣就有「小旋風」林志穎(小志),小志睽違12年再次推出新專輯《我的驕傲》,除咗搵嚟一對孖仔Jenson、 ...


樂壇八、九十年代,講到跳舞,香港有郭富城,而台灣就有「小旋風」林志穎(小志),小志睽違12年再次推出新專輯《我的驕傲》,除咗搵嚟一對孖仔Jenson、Kyson「獻聲」之外,佢仲意外地透露咗佢同林志玲嘅關係。

於74年10月15日出世嘅小志,同林志玲同年,林志玲只係細小志個多月,由於佢哋嘅名只差一個字,過去都有唔少人研究佢哋有乜關係,甚至有人誤植佢哋嘅相,還有人懷疑佢哋係唔係「兄妹」,噚日小志就意外地咁解開咗呢個多年嘅疑團,佢話:「我跟她是幼稚園同學欸!」講完後佢就有啲擔心咁話:「啊!糟糕,我這樣不小心洩漏她的年齡。」當傳媒話佢哋嘅年齡已經唔係秘密嘅時候,小志先鬆一口氣。

講番佢嘅新專輯,佢話事隔廿五年再出專輯,今次收到100個祝福短片,包括鍾漢良、杜德偉、郭富城、鍾麗緹、周杰倫、蔡依林、林俊傑、潘瑋柏等,小志笑言:「根本不知道怎麼剪,如果要播出來應該超過1個半小時吧!」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

林志穎宣傳佢嘅專輯時,自爆咗同林志玲喺關係...
林志穎事隔25年,再出新專輯。(台灣《蘋果》圖片)
細細個嘅小志。(資料圖片)
林志玲(資料圖片)
林志玲(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!