掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

古巨基忍着淚同《流行經典50年》說Goodbye __,古巨基,

基仔搵嚟好友森美同關心妍撐場。歌手古巨基為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓,來到他主持的最後一集,基仔特別請來了他的好友如關心妍和森美撐場。今次為《 ...


基仔搵嚟好友森美同關心妍撐場。


歌手古巨基為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓,來到他主持的最後一集,基仔特別請來了他的好友如關心妍和森美撐場。今次為《流》當主持,基仔表示大感過癮:「好好玩,今晚班好朋友會為我唱『忍着淚說Goodbye』,其實我都好唔捨得,但為咗準備演唱會冇辦法啦,我要開始閉關,可能做完演唱會之後,我會再返嚟玩!」

基仔唱演會二度加場門票明天公開發售,對於最近「黃牛黨」猖獗,基仔說:「我都叫咗我啲Fans唔好買,依家加場等巿場多啲飛,令Fans多番啲飛買,希望有實名制」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!