掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

【壹對照】55歲毛舜筠重手執樣 大細鼻窿變膠面 __,毛舜筠,

毛姐1.0,毛姐2.0,真係睇唔出分別?一年時間,毛姐竟然逆齡生長,塊面皺紋少咗,不過就有啲膠,重手咗喎。現年55歲毛舜筠,為了做廿四孝媽咪,近年接近 ...




毛姐1.0,毛姐2.0,真係睇唔出分別?一年時間,毛姐竟然逆齡生長,塊面皺紋少咗,不過就有啲膠,重手咗喎。

現年55歲毛舜筠,為了做廿四孝媽咪,近年接近全面停工,陪廿歲大女令山到加拿大升學。今年初毛舜筠返港與朋友聚會,大家不約而同讚她又靚又後生,當事人解釋是加拿大空氣環境好,加上有代言健康產品進補,所以分外容光煥發。不過毛舜筠友人就透露,唔少「同道中人」,一眼就睇穿佢係經過人工修葺。

上週四(5月28日)下午,毛舜筠去蘇志威位於觀塘的跳舞學校學跳舞。離開時跳到身水身汗,毛姐素顏戴超,雖未能飽覽人工芳容,但邊大邊細的鼻窿,雙唇兩旁繃緊,一清二楚。

上週六(三十日),毛舜筠與老公區丁平以及細女亦山一家三口到圓方出席《唱出我天地》首映,在化妝遮掩下,毛舜筠的大細鼻窿情況略有改善,但下半截的硬膠面,卻無所遁形。毛舜筠貪字得個硬!



鍾意就快D Share啦!